rastlös själ..

På någotvis förstår jag inte.. Jag vill inte vara här, jag vill inte vara hemma men vart vill jag.. Hmmm, söker efter det där stället där jag känner wow här vill jag vara.. Men vart e det..? Har så många otroligt fina människor runt omkring mejj men ändå uppskattar jag inte vart jag är..

Jag vet vad jag vill, bara inte vart eller när eller hur.. Hmmm.. det irriterar mejj att jag inte kommer någonstans... Nu har ajg bort här i varberg i ett och ett halvt år.. börjar känna mejj färdig med detta. Alla säger bara nej nu har jag bara ett år kvar.. Vadå nejj?? Om jag fick välja hade jag stuckigt nu.. Inte för att jag inte trivs.. Tvärtom kanske.. det börjar bli för bra.. Då drar man.. För vem vill vara med när det craschar sen..?

Inte jag...........

Hmmm.. bättre fly än illa fäkta..?

tjaaa vem vet.. inte jag.. Men börjar känna mejj rastlös.. Vill bara bort...


Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm, de där kan vara svårt.. du vet ju vad vi pratat om.. Men är de nånstans du kan känna dej hemma, så är de hos mej! Där är du en i familjen å de vet du! =) Älskar dej!

2007-12-09 @ 21:58:57
Postat av: Julia

Hoppas att du hittar hem vännen, det är du värd. Det är nog som du säger, det känns för bra och då vill man sticka...

Va rädd om dig.
kram

2007-12-10 @ 16:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0