Tappat hoppet på 2007.. Nu blickar jag framåt mot ett nytt år med nya tag.. =D

Ja det ser verkligen inte ut som att 2007 skulle kunna bli ett bra slut på.. Hmm.. Det finns itne en chans att det ska kunna väga upp allt dumt som har hänt detta året.. Det går inte.. Och faaaan nu orkar jag inte bry mejj längre..

Men då ser vi ljuset, nytt år med nya tag ohc detta årets nyårslöfte e redan lagt.. =P Göra det bästa av året och se det positiva.. För hur mörk en tunnel än kan vara måste det ju finnas ett ljus på andra sidan.. Eller har jag fastnat i en grotta..?

Det e frågan.. Men jag hoppas på att det e en tunnel och att den snart e slut.. För snart vill jag se ljuset igen..

Något fint som kommer in i mitt liv..

Eller...??

Blickar framåt och vill inte stå stilla och trampa.. =P

Om 14 dagar drar jag och Lina till graaaan caaanaria och det e denna resa som kommer att rädda mitt år från att bli en hel katastrof.. ;)

image4


skanky bild men ändå hääärlig.. haha..!! Love u gumsan.. =D




Kommentarer
Postat av: Anonym

vill inte heller stå stilla och trampaaa

2007-12-12 @ 01:41:49
URL: http://tappad.blogg.se
Postat av: Charming man

Vad kan jag ge min flickvän i julklapp? ;D

2007-12-12 @ 01:43:36
URL: http://failures.blogg.se
Postat av: OH LALA LIA

söt bild

2007-12-12 @ 01:43:47
URL: http://LLIA.blogg.se
Postat av: Julia

kämpa på tjejen. Du är värdefull, glöm aldrig bort det.
Upp med hakan 2cm i taget =)

kram

2007-12-17 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0