Drömmar.. =D

Hmm.. jag som borde plugga sitter och drömmer mejj bort ist.. Kan inte koncentrera mejj, det känns som allt är tomt i huvudet, bara en massa underbara drömmar som letar sig fram... Vill så mycket men det händer så lite, finns massa saker som kommer ivägen..

Men vem vill inte det..? Vem vill inte känna att allt är toppen och livet leker..?

Undrar ibland hur livet skulle vara om man gjort annorlunda.. om man någongång lyssnat på sitt hjärta och inte dessa tankar..?!

Men det e inget man kan göra åt nu.. Utan bara blicka framåt. ;)

image3

Nytt fint kort tycker jag iaf.. =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, jag säger bara du är Wonderful babe!! Å du.. mitt råd som jag alltid säger, å då menar jag alltid.. Följ ditt hjärta, det leder dig på de bästa vägarna.....LOVE

2007-10-14 @ 16:40:33
Postat av: Julia

Vilket underbart fint kort, det ska du verkligen vara stolt över =)

Ja, det är svårt de... Man får försöka se möjligheter med allt, vakna och se möjligheter, även om de e förbannat svårt.
kram på dig

2007-10-16 @ 00:17:32
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0