Hemsk natt!

allt började som en vanlig kväll men slutade på akuten!! Vi skulle ut och ta en cider och spela popquiz men efter en liten stund nere på Harrys fick jag kramper precis nedanför revbenen och gick hem, på vägen blev det bara värre och värre.. konstigt tänkte jag... vad fasen, e detta? Men tårarna trillade och jag stapplade mejj hem...

Väl hemma får jag ett råd att äta en smörgås och dricka ett glas mjölk för att se om det går över.. Men krampen satt i och jag och Malin gick ner till akuten.. Väl på akuten tog de en massa prover och sen fick jag diagnosen, MAGKATARR.. jaja.. fy fan att det kunde göra så ont tänkte jag.. Men det e ju skönt att fått medicin och gick vi gick hemmåt.

45 minuter senare fick jag sååå frutansvärt ont i magen igen.. och denna gången var det värre smärta.. kunde inte stå, sitta eller ligga.. heeelt obeskrivligt vad ont det gjorde.. Malin fick ringa ambulans som kom och hämtade mejj och så var jag tillbaka på akuten som jag nästan precis hade lämnat... Denna gången slogs det fast att jag hade gallsten.. =S så svahn jag förstår när du nästan kollapsar när du får anfall för denna smärta går inte att beskriva och det gör sååå sjuuuukt ont heela tiden.. =/

Men nu har jag ju iaf fått diagnos på det hela och idag mår jag bättre.. lite omtumlad efter nattens bravader men det är mycket bättre idag.. och som sagt denna smärta önskar man inte ens sin värsta fiende, för den är obeskrivlig och bara finns där och man kan inte säga hur det gör ont eller direkt vart men det är som ett band precis under revbenen..!

Men jag är glad över att den gick bort och att jag mår bättre nu!!

tack så jättemycket för hjälpen, Malin, Lina, Syster!! Ni är guuuld värda.. =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!! Usch stackars dej!! Blev riktigt orolig när jag hörde att du hade varit på akuten! Tänk att du fick åka ambulans. Inte roligt och må så dåligt! Kärlek!!

2007-10-04 @ 20:01:12
Postat av: Heidi

Ojsan kommentaren var från mej haha glömde fylla i namnet!! PUss

2007-10-04 @ 20:01:59
URL: http://heidiiii.blogg.se
Postat av: Julia

Fy sjutton, stackare. lider med dig ska du veta. Hoppas det går åt rätt håll nu och ta hand om DIG!
Love you.

2007-10-04 @ 22:56:38
Postat av: Lina

Hjärtat, du ska veta att jag ville inget hellre än att vara hos dej när du ringde!! Nu ska du se att det blir nog bra vänner!!
Älskar dej min tvilling!!
Kärlek i mängder <3

2007-10-05 @ 08:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0