lördagskväll och film. =D

oj första lediga lördagen på jag vet inte hur länge.. känns underbart måste jag säga men samtidigt så vart det ju jag som skulle vart lite full och go i falkenberg idag.. inte sitta hemma. Men jag vågar inte dricka något med tanke på vad som hände i onsdags.. man kan ju aldrig vara säker på när eller om den smärtan kommer tillbaka och då vill inte jag vara helt ute på villovägar och inte veta när och hur jag kommer hem.. =/

och vad ska jag i Falkenberg och göra med en maasssssaa fulla studenter.. Nja detta kändes inte sååå lockande faktiskt.. och som sagt det e ju första lördagen på jag vet inte hur länge som jag e ledig.. bara att njuuuta.. haha!

Har ju ett stort "projektarbete" som ska vara klart och inlämnat på måndag så det blir att fixa med det imon och skönt måste jag säga att inte vara bakfull då.. :p

Livet är så underligt ibland.. =/ Man tror man vet vart människor står men sen kan man bli sååå fruktansvärt besviken.. =( Men ibland blir man ju glad med.. hihi! För när man inser vilka underbara människor som alltid finns runt om kring en.. =D

Man blir så imponerad av alla de människor som alltid finns där.. Som står där i ur och skur.. Som säger de rätta sakerna och som alltid får en att må så bra.. =D De man blir glad över att tänka på och när man har pratat en stund med dem så e liksom själen renad för en sekund..

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, ja det kan ju faktiskt vara skönt att vara nykter ibland =)
kram

2007-10-08 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0