på väg ut och gå.. =D

Då var det söndag igen då.. hur  hände detta.. haha... Jobbade igår detta var helt okejj förutom en massa FÖR fulla och tykna människor plus att någon välte en ljusstake så jag fick stearin på mina byxor =/ men annars var det helt okejj.. en hel del skamliga förslag med.. Jaaaa det var en kortsagt mysko kväll igår.. haha!

Nu e jag snart påväg ut och gå en sväng med min tvilling, haha.. Alla bara what hon bor ju inte där, men näääeee vi går ändå ut och går tillsammans, genom telefonkontakt.. Mycket trevlgit måste jag säga.. =P

nehe nu måste jag göra mej iordning.. =P

Puss heejj

Kommentarer
Postat av: N R 1 2 6

ja imorrn är det måndag igen =/ hoppas det blir en skön promenad då :]

2007-10-14 @ 10:50:23
URL: http://nr126.blogg.se
Postat av: Lina

Jaaa, vad slår våra trevliga promenader??!! Haha! Du & Jag, så de ska vara!! =)

2007-10-14 @ 12:54:29
Postat av: Julia

Ja, promenader kan man ju gå hur man vill =)

2007-10-16 @ 00:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0