Äntligen fredag.. puhh!

så var det fredag igen.. :P sköönt för nu har man äntligen slutat i skolan och denna gubbe till föreläsare rent utsagt.. ahhh man somnar ju hela tiden typ.. :S SAMMA tonläge hela föreläsningen igenom plus att han läser innantill på hans 10 år gamla powerpoint presentation, som har statestik som går upp till 1980 och så man blir ju så trött.. =/ sen e gubben så beige så att han smälter in i tapeten nästan :S

Igår jobbade jag.. Gick tokigt bra till klockan 12 sen small det till och då jag förlorade 3500 kr på en timme till en person..! GALET::! åhh vad irriterande.. =/

Idag ska min och Linas resa betalas.. =D Wiie* så GRAN CANARIA here we come.!! =P Sicket nyår det kommer att bli.. ojojoj... hihi!
image2
Inge torg iår inte..! :P

nu är det en hel vecka sen Marcus omkom.. allt känns så overkligt.. En hel vecka, vad fort tiden går.. Men han e alltid med i våra tankar..!

Nehe nu ska jag sova lite.. blev inte så mycket sovande inatt.. =/

Kväll blir det falkenberg.. Så det blir sena kvällar nu.. 3 i rad. =S

Föresten igår var jag på sjukhuset och fixade tid för blodtester =/ så nu är det verkligen verkligt..!! lite orolig men det kommer nog gå bra!!

Men ha det toppen.!

puss å kram

p.s. Bengan e min lille pingvin som har flyttat in i min telefon.. =P HAN E SÅÅÅ SÖT!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Trevligt med en resa, hoppas ni valde nåt annat än playa del ingles iaf =)
Ha de gott vännen och ta hand om dig.
kram

2007-09-14 @ 22:19:23
Postat av: Anton

Nej då, så lost verkar du inte, men jag är allt lite lost i bloggvärlden. Jag är Anton :P Sj? =)

2007-09-15 @ 17:48:13
Postat av: Anton

Hehe ja de finns absolut msn. [email protected] . lägg till :)

2007-09-15 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0