Helt obeskrivligt trött.. =/

Då vart kickoffen avklarad med.. Sicken feeesst.! Även om det blev några glas vin förmycket och en väääldigt flummig maria så hade hon en toppenkväll.. =P God mat, även om Nick snodde min gaffel så jag inte fick äta så mycket. Dansade runt hela kvällen med.. Men sen när klockan blev halv 1 så ramlade vi hemåt.. onda fötter men fortfarande glada i hatten. =D

Inga skandaler igår tycker jag inte, ett under, maria har alltid någon skandal med sig i bagaget men haha! Inte denna gången.. vååååågeeeeen!!

Men idag e jag sååå trött.. Orkar inte röra mejj.. Men vissa dagar måste man få vara det med. =D Men dessa dagar börjar bli lite väl många nu.. =S

Nehe.. Jag har Flashi här med mejj idag.. malins guldfisk som jag ska vårda med hela mitt hjärta.. haha!! Alla vet väl att jag inte e någon fiskmänniska.. Men en helg borde jag ju klara av.. =P

Kyss å slem

Kommentarer
Postat av: Lina

Ahhhh!!! Du fiskvakt?? Lycka till!!! ;)

2007-09-20 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0