jaså då har man skaffat sin egen blogg. :P

oj vad jag känner att jag behöver ha någonstans att skriva av mejj lite på... Är lite för rastlös för att skriva dagbok så detta e perfekt. :P

Men just nu är allt jääävligt jobbigt, en kompis till mejj omkom i en mc-olycka i fredags, detta sätter sig
djupt inne i mejj. och skär som en vass kniv... Man vill bara skrika men känner att smärtan är så olidlig
så man vet inte vart man ska ta vägen.. Man håller tyst och visar god min, för det är den alla vill se ändå,
konstigt nog....

Idag har jag tagit ett stort beslut i mitt liv, jag ska bli blodgivare.. Skratta inte nu, för tjejen som svimmar om
hon skär sig lite lätt i fingret... Men jag känner verkligen att jag vill kunna hjälpa andra människor.. Och om
det betyder att jag ska vara svimfärdig i typ en kvart i veckan så tar jag det.! För så mycket gott som det medför..

Vill verkligen bli en bättre människa och när är den bästa tiden att börja, jo just det! Precis nu, så imon ska
jag till sjukhuset för att ta lite tester eller iaf gå dit och visa mitt intresse.!

Livet känns just nu så jävla orättvist.. Denna sommarn håller på att ta kål på mejj, men det som inte dödar, härdar eller vad e det man säger?


Klarar man bara av att vara stark inför sina vänner så får man bryta ihop lite när som helst. det är okejj!

Men jag kan inte sluta tänka på marcus, en sådan fin människa!! Men nu är han föralltid borta.. Då kommer
dessa konstiga tankar.. Vem är näst..? Eftersom jag själv har fått för mejj att jag är odödlig, så kräks jag nästan av bara tanken att jag inte vet vem det är näst som jag ska sakna så att hjärtat blöder..!

Jaha detta var mitt första inlägg och det gick ju bra ;)

Föresten har Bengt flyttat in i min mobil.. Han e såååå söt.. <3<3

Till alla där ute, ta hand om er och de som står er närmast!!

Livet kan vara så orättvist ibland.. =/

Och till alla mina vänner, älskar er och saknar er.!

puss å kram Maria

Kommentarer
Postat av: Susanna

Älskar dig också! Vad fint av dig att bliblodgivare, det är ju jätte fint av dig. Är så stolt över dig! Du får gärna gråta och bryta ihop iför mig vännen! Vi ska klara det här tillsammans! Pussar å ta hand om dig vännen!

2007-09-13 @ 09:24:15
Postat av: Heidi

Wow!! Visst är det roligt!! Trodde inte du skulle få till en så snabbt. Duktigt!! Blodgivare. Coolt!! Min lillasyster är blodgivare, så bra! VIll oxå va det men är alldeles för rädd för sticket. GUmman vi vill se hur du mår, inte vilken sida du tror att vi vill se. Visst önskar vi att du ska må bra. Men det är skillnad på vad vi önskar och vad vi vill se. Om du är ledsen visa det då!! Är du förbannad? Okej vi vill veta!! Vad är du förbannad på? Men nu är du ju bloggare och kan skriva ut ditt hat på folk ;) hihi!! Vem är Bengt?? PUSsssssssssss

2007-09-13 @ 19:58:51
URL: http://heidiiii.blogg.se
Postat av: Anton

Välkommen till bloggvärlden du med :P. Troligen lika lost som jag ;).
Fint dessutom av dig att bli blodgivare som alla andra säger :)

2007-09-14 @ 00:36:50
URL: http://antonaronzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0