Konstigt...

Vaaa.. Hur kunde allt bara hända så här.. hur blev det så galet av något som var såååå bra blev platt fall IGEN...

Men det e ju just detta jag flyr ifrån, jag vill inte vara med när det blir detta platta fall men denna gången såg jag det inte.. Jag anade det inte ens.. Varför drog jag mig inte tillbaka när ajg hade chansen, nu gör det bara ont, känner mejj illamående och vill bara sjunka igenom jorden.. För det e inget som e bra just nu.. Förra veckan var allt underbart.. Men som sagt på detta fina simhopp slutar det som vanligt med ett hårt magplask, ett sådant som gör så ont att tarmarna värker..

ibland blir det bara för mycket..

Hur kan man lita på någon när man på tok för många gånger har sett ryggen på människor som har vänt sig om och lämnat en.....

Kommentarer
Postat av: Frida

älska dej syster

2008-04-28 @ 17:30:25
Postat av: Frida

Älska dej syster! finns här, du kommer aldrig se min rygg!

2008-04-28 @ 17:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0