Detta år som skulle börja så bra..

ja detta år som skulle vara en början på fortsättningen av mitt liv.. Men vad hände något som började såå bra med underbar resa med min tvilling, snygga britter och sol och bad.. Det var då jag ställde mejj frågan kan livet bli så mycket bättre..? Klart det kan men just då kändes det som jag hade allt jag behövde här i livet.. Allt var underbart..

Ett år av missöden skulle inte få krossa mejj..! Jag skulle gå vidare och se tillbaka på 2008 som ett underbart år med massa lycka.. Men vad hände.. Januari är inte ens över och redan har det blivit 1 dödsbesked och en som är väääldigt dålig om hon inte redan är borta.. Sen min ääääälskade hund.. Labbe gubben.! Har fortfarande förhoppningsvis några månader kvar att leva med veterinären gav honom inte mycket hopp.. men varför..? Varför ska alla försvinna nu?? Vart är vi påväg när alla försvinner..??


Så mycket frågor, så liiite svar..

Önskar att någon kunde bara säga att allt kommer bli bra.. För jag blir bara mer och mer tveksam.. =(

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch gumman, önskar jag kunde ge dig en stor kram just nu!
va rädd om dig.
kram

2008-01-26 @ 09:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0