Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

Jaha alltid något som ska hända.. Men nu är han borta min lilla älsklingshund. Han som var en trogen vän, en underbar goshund. Han som var den klokaste hund jag någonsin har sett.. Han som var som en söt liten valp in i de sista.. Han som älskade allt och alla men som inte alltid förstod sitt eget bästa och att alla inte älskade honom..

Men hur kunde man inte älska lille Labbe han var så underbar, han var den finaste.. Men nu aldrig mer.. Nu e han för alltid borta.. =/ Men han får det bra i hundhimlen..! Där han kan busa nu igen, behöver inte lida mer, behöver inte hosta mer.. Han var sååå fin..

Tårarna faller av tanken att han inte finns mer..

Han var ju min lillebror.. Min söte göte..

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar honom

2008-04-03 @ 10:57:52
Postat av: Julia

Lider med dig.
Tänker på dig ofta.
kramar

2008-04-07 @ 11:10:42
Postat av: Lina

Saknar han med.. Men du vet han busar med min Björne nu.. å med Sune!! Tänk så skoj dom har de!! LOVE

2008-04-08 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0