Sicken fest. =)

Ja då vart det måndag igen.. Sorry att jag e så kass på uppdatera mejj.. Haha.! Men helgen har vart toppen, i fredags så vart det sittning första sittningen i mitt liv. Mycket intressant måste jag säga, skojj som fasen, men kanske lite för mycket donk och sen en liiite för varm bastu sen sussade man sött i sängen. Men men..

Efter en hemsk hemresa på 4 timmar anlände jag äntligen hemma i landsbro. Ibland saknar jag verkligen detta stället och nu fick jag verkligen hemlängtan. Även om det finns mycket som jag inte tycker om men det är här min älskade familj finns och mina underbara vänner..!

Så lördagskväll, en mycket trevlig kväll måste jag säga. Festen med det stora F:et efter att inte har vart hemma och festat med många av mina vänner sedan midsommar så kändes det mycket bra att träffa alla! SAKNAT MASSAVIS!

Så kvällen började med att Heidi kom och plockade upp mej, efter en lite tripp in till stan via maxi för att inhandla mina strumpbyxor så begav vi oss hem till Tobey! Sicken längehet.! Riktigt najjs! =)

Festen vart i full gång redan när vi anlände och jätteskojj att träffa alla ingen. Festen bestod av en massa knasigheter och tokigt mycket dricka. Några små händelser för er som vart där och behöver friska upp era minnen lite.. :P

=> Lambade-dans som slutade med mjölkdrinkar i hela tobbes säng.
=> Spis-kaos, strömavbrott och allt vart tokigt svart.
=> dans på stolarna
=> folk som flög över stacket, typ bröt foten (enlligt suchi) =P
=> gott käk på stan
=> MÅSSKIT! haha. Dessa jävla äckeldjur..

Så ganska tråkigt inlägg men orkar inte rabbla upp allt. Det vart så mycket skojj som hände, så det vart helt sjuukt.. :P

Igår vart det fika hos Svahnen som hade bakat lite muuuums.. =) och sen vidare till sebbe för en film med gänget.. =P Skräck.. Mohaha.. Djävulsbarn.. =S hoppade till några gånger och lite läskigt och åka hem sedan.

Men tack alla underbara för en toppenhelg!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv älskade du! Haha, lätt att det var en händelserik fest :P

2008-10-09 @ 09:01:46
Postat av: Nyfiken

Hallo dags för lite uppdatering här på bloggen tycker jag!!

2008-11-14 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0