Skärpning Maria!

jaha, det var ett tag sedan man skrev i denna blogg... och vad tycker vi om det.. dååååligt. men det har inte bara blivit av, men nu är det ändrig på detta. Så vad har hänt sen sist, jooo tokigt mycket. Har blivit boråsare. och vad tycker vi då om borås. Jodå det funkar, solen skinner ibland och människorna är trevliga. =)

Har äntligen gjort min efterlängtade tatuering med. =D den blev t.o.m bättre än jag kunnat tänka mejj.!



Den ser dock mycket finare ut nu när den har lagt sig. =)

Sen skriver jag ex-jobb nu.. detta kommer bli toppen. =P för planen är att dra utomlands
till hösten.

I helgen ska jag hem till mina älsklingar. =) faaan vad jag har saknat er där hemma!

Så nu måste jag dra mejj iväg till jobbet.

Saknat mejj.. Nu e jag tillbaka. =)

Kommentarer
Postat av: Frida

den e mega mysig , saknar du mej också då ? utomlands redan till hösten ? men det e ju nu :S

????

2008-09-27 @ 23:10:42
URL: http://falcarlberg.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅÅhh, äntligen tillbaks i bloggen!!

Åh förresten så saknar vi dej här hemma!! Älskar!

Postat av: Favoritkusinen

Tjena!

Snygg tatuering!

Kan knappt tro att jag är så snäll som säger det... måste vara något fel.

kram.

2008-09-28 @ 12:41:25
Postat av: julia

Tattueringen blev verkligen såå nice =)

2008-09-28 @ 17:49:36
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sushi

Va fin tatueringen blev!

Kul att du bloggar igen:)

2008-09-29 @ 09:15:07
Postat av: Hanna

snygg tattoo bruden! =)

2008-11-17 @ 15:24:28
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0