Söndagskväll!

Ja då vart det söndagskväll igen. Man frågar sig ofta vart tog ledigheten vägen. Vart tog min låååånga och lediga helg vägen. men det är då det slår mejj.. Men maria, du pluggar hela veckorna och jobbar helgerna. DU E INTE LEDIG! haha. så rackarns oxå inte undra på att jag inte känner att jag någonsin e ledig för det e jag ju inte heller. =S

Men men.. Man måste ju jobba för att överleva tyvärr. Det funkar inte annars.

Haha, jag och sandra satt och diggade till Lena PH och Orup innan, resterande gick. Men jag säger bara en sak. Svensk musik is the shit. Haha, faaan vad det e bra.. =P

Men Lena, Lena, Lena.. Man blir så trött hon e på något sätt sååå fejk! Hon känns inte alls äkta. Haha, sorry att jag klankar ner på en vetlanda-människa.. Hahah, men denna dialekt det e ju så man får skavsår i öronen. =P

Rabalder är nu över, suck.. tråkigt att man jobbade för annars hade det vart sjuuukt skojj och vara med. Men men..

Kvällens små funderingar: Hur blir allt sen.. Ett år här men vad blir nästa anhalt??

har iaf pluggat några timmar idag. Duuuktigt maria. =)

Nehe snart sovtajjm.. lååång dag i skolan imon..!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0