Konstigt.

ja ibland blir inte allt som man har tänkt sig.. Allt blir inte toppen och undebart. Men samtidigt så blir det inte pannkaka heller. Man saknar en tid som en gång fanns, det e så svårt att återuppleva den. Man gör ett försök men så inser man att det e inte mödan lönt. och då lägger man ner igen.

Men vad ska man göra åt detta förbannade hjärt. Det slår lite extra för vissa människor, magen pirrar lite extra när man ser dem. Men samtidigt gör det lite extra ont med. Konstigt. Det verkar så lätt i mitt huvud, men det finns inga lätta vägar, en genväg är oftast en senväg.

För vem har sagt att livet ska vara lätt. Vem har sagt att det e en dans. Nog för att jag ofta lever i en musikal och tänker det mesta i sång. =P ganska coolt faktiskt.. hihi* (parentes)

Ja allt e så konstigt nu för tiden. På någotvis lyckas man alltid hitta på något som i slutändan enbart sårar sig själv. På någotvis lyckas jag alltid hugga mej själv i ryggen.

Men varför.

Gnäll, gnäll, gnäll. Men det e detta som går runt i mitt huvud. Vissa människor ligger lite varmare om hjärtat än andra. tyvärr, kan man inte styra det. det e något med universum. haha allt detta snurrande. fuck universum. 

Vi lever i en värld där det mesta är möjligt. FÖR FAN MARIA! ta tag i ditt liv.!! NU!!

och till er alla där ute. gör det samma. vill man ha något kan man inte sitta och vänta på det. man måste ta tag i det. göra det möjligt. ta saken i egna händer.

En dag så är det min tur.! En dag.!


Kommentarer
Postat av: julia

Gumman då, gör nu det som DU mår bäst av..

Finns här om de e nåt,kramar

2009-01-13 @ 22:12:14
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0