Ledig.

Ja visst är det underbart att vara ledig. Hahah. men man blir ju så förbannat slö, har redan hunnit med en massa idag, gymmet, tvättat och skickat iväg lite viktiga mail osv. Men vad fan, kan man inte få unna sig en dag framför TV:n. Ögonen går ju trotts allt i kors för att jag e så trött. Har var lite för mycket på sistone. Men nu när jag har tiden över så får jag lite ångest. konstigt nog.

Men snart ska jag iväg och gå på utbildning till krögare. =) och sen ikväll blir det jobba. X&Y. =P supernajs. precis vad jag behöver komma ut lite. =P

haha! ne skämt och sido. jag är en nattmänniska. så jobba natt och sova dag passar mej perfekt. =P

nehe nu ska jag slöa lite till och sen ska jag iväg, en sväng förbi köket och sen iväg. =)

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0