Lycka.

Var iväg på vattengympa innan. sååå underbart. Jag älskar
vatten, älskar att simma, då alla små bekymmer försvinner.

Men så sa ledaren en sådan underbar sak. han bad alla
att le, och sen sa han
"le och var lyckliga, annars går allt åt helvete!"

Han hade så rätt, det  e såååå sant. Älskar
och le, att skratta. Man mår så bra.

Så från och med nu ska jag glömma alla fjuttiga bekymmer
som har tagit över alldeles för stor del av mitt liv.

Ska börja öppna ögonen, ska se det jag har.



Lycka är att minnas gårdagen,
drömma om morgondagen,
och att leva idag


Kommentarer
Postat av: julia

Vilket underbart inlägg, du är så klok!!!

2009-01-14 @ 08:29:17
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0