Åhh dessa ständiga rubriker..=P

jaåå då vart det lördag ingen.. ska till falkenberg och jobbar faktiskt.. vare sig jag vill eller inte.. hihi.. Men hellre dit än sittandes här i Varberg.. Så jag ska ju inte klaga.. Hmm men det blir lätt så ibland.. När livet sätter käppar i hjulen för allt man gör.. Allt som kan göra en lite extra glad försvinner.. Men hur e det möjligt.? Att så fort man har hittat en liten ljusglimta mellan molnen så kommer genast nästa moln och täcker upp det.. Precis som att man itne ska få känna det där lilla extra.. det som är så viktigt för att man ska ta sig igenom livet.. Men whyyy??

E det bara otur eller bad carma..? haha.. jag vet snart inte vad jag ska tro.. Men det vore allt bra skönt om det för en gångs skull kunde få komma en liten lucka som låter solen skinna ett litet tag längre så det hinner sätta spår för just nu går allt så otroligt fort och poff så e det över.. =/

Mina älskade vänner och min underbara familj det e ni som får varje dag att kännas meningsfull!!

Men varför kan det inte bara en gång få komma in det där lilla extra..?????

See Yaaa

Kommentarer
Postat av: Julia

Kämpa på vännen.
DU är värdefull =)
kram

2007-11-11 @ 00:10:32
Postat av: lillasyster

Finns alltid här för dej hjärtat
du betyder så grymt mkt..
Det blir alltid bättre

2007-11-15 @ 14:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0