åter en ny dag gryr..

Oj då var det redan torsdag.. så fort tiden går, nu börjar min häääärliga jobbarhelg =/ men men ikväll blir det ju luugnt för då e det ju i varberg men sen är det ju falkenberg i 2 dagar i sträck och sen har jag ju lovat lilla Jessica pestika att jag ska med henne till sälen och åre.. Wiie* Road tripp! Är det någon som älskar roadtripps så mycket som jag.. hihi!

Snart ska jag väl dra mejj upp ur sängen med för att duscha och sen ska jag gå och prata med dem på sjukhuset.. lite nervös e jag faktiskt.. =/ men det ksa man väl vara.. lr?!

Idag och imon åker våra kära stockholmare ner till vetlanda.. ojj vad jag med hade velat åka hem.. men nu så går ju inte det..har ju mitt jobb att tänka på.. =( men så länge man har något för sig går det rätt bra..

Tänker på er där hemma och önskar att jag kunde funnits där för er igår på minnesstunden... Men hade min egen lilla minnesstund här hemma.. Men tända ljus och tårar..

Nehe nu är det ju duschen som väntar..!

Ha det toppen..!

puss å kram från mejj och bengan.. =P

Kommentarer
Postat av: Tvillingsjälen

Va?? Vem sjutton är Bengan??!!

2007-09-13 @ 10:32:51
Postat av: Julia

Hej vännen.
Tänker på dig i massor ska du veta. Kämpa på!
Härligt att du ska bli blodgivare, ja har också många gånger funderat men inte vågat pga mina sjukdomar, men egentligen finnns det ju ingen bortförklaring, man kan ju iaf gå dit och fråga!!!
haha vem är nu bengan då?!
kram på dig

2007-09-13 @ 19:21:43
Postat av: Heidi

Vem i helvete är Bengan?? Misstänker att Bengt och Bengan är samma person. Så vem är han?? Eller är det en transa som har döpt sig till Bengt och kallar sig för Bengan??!! Fult namn i sådana fall. Okej förlåt alla Bengt som läser det här. Men det är ju inte ert fel om det nu är så att det är era föräldrar som har döpt er till Bengt. I sådana fall är det helt okej. Men att döpa sig själv till Bengt. Inte okej!! Då är det bättre med Örjan!! :) Pusssssssssssssssss på dej min älskade vän!!

2007-09-13 @ 20:03:05
URL: http://heidiiii.blogg.se
Postat av: Heidi

Svett-Örjan!! ;) okej förlåt alla som heter Örjan. Men det är ett internskämt som absolut inte beror på namnet!! Hahah!! Pusssssssssss

2007-09-13 @ 20:04:29
URL: http://heidiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0