mår inte bra =/

jaha då vart det söndagskväll igen.. =/ och idag e som mina andra söndagar, jag ligger utslagen och trött och nästintill febrig.. konstigt detta.. orkar inte vara vaken.. har liksom sovit nästintill heela dagen.. och är fortfarande helt dödstrött.. =(

men men, på tisdag ska jag hem, på begravning, detta grämer mejj.. Jag vill inte men samtidigt så känns det som att om jag inte åker hem så kommer jag att ångra mejj djupt..

Men det var som jag sa till syster när hon hämtade mejj på stationen, JAG VILL INTE VARA HÄR! och det e klartt jag inte ville för det fanns ju bara en orsak till att jag åkte hem.. Ville finnas där för mina vänner och behövde dem för att finnas där för mejj! för att kunna och orka förstå att han verkligen var borta.. men allt blir verkligen så mycket verkligare när jag e hemma, för Marcus var ju inte här i varberg. Finns inget direkt som påminner mejj om honom här nere mer än nr i telefonen.. men när man kommer hem så sneglar man ju alltid över häcken hemma hos lina, på stan letade man alltid lexus och på senare tid saab.. Konstigt..

men nu när man tittar e det inte han som kommer köra.. =/

jaja.. lives goes on.. bara det att varje steg blir lite jobbigare.. =(

kyss å slem

Kommentarer
Postat av: Julia

Kämpa på vännen.
Tycker om dig kram

2007-09-27 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0