Siiicken Roadtripp!

Igår vart jag och Jessica i Norge och sälen (alltså inte Åre som jag först trodde, sicken koll man har) haha.. =P sååå kul.. haha vi kramade sverigeskylten och flummade oss.. haha.. skulle ta lite roliga kort vid norge-gränsen med, men då kom en liten tant ut och bara hej hej.. haha! snacka om att vi blev rädda, hoppade in i bilen och körde.. =D Vet ju inte hur galna norrmän kan bete sig.. haha! och stor hund hade hon med.. Kanske var en av dessa crazy tanter som tror att hon e någon slags "landsvakt" lr liknande och bussar hunden på oss.. =S så där tog vi inga chanser.. haha! Tutade dock på henne och vinkade när vi körde förbi.. och liiiite scarry såg hon allt ut och vara så det var tur att vi inte tog några risker där.. =P

Så kl kvart i 4 så vart både jag och Jessica uppe och nääästan redo för att åka.. Men liiiite tidigt vart det..
det måste vi nog båda erkänna.. Efter att ha svurit på alla JÄVLA vägkameror, tagit kort på typ ett helt högstadie som var ute på cykeltur.. haha! Eller tävling kanske. men schyssta lärare som lägger en tävling i konstant uppförsbacke.. =/ tyckte ju synd om de stackarna...
Hade ju min kära vän Jessica med mejj med som satt och dreglade på all vacker natur.. Haha..

Väl i trysil så vart det underbar luft och fiiiiina backar alltså.. hade jag kunnat åka skidor eller snowboard så hade hon nog aldrig fått med mejj därifrån.. Sicken tur att jag inte kan detta nu då.. haha.! SÅ det var inte så svårt att få med mejj hem.. =P

Väl över till SWEDEN! Så bar det åt sälen.. haha, jessica visade mejj runt på alla udda ställe och jag tittade lite glatt.. Där e hundfjället.. haha, bor det hundar där =P.. En av de dumma kommentarerna den dagen.. =P

Efter ytterligare en arbetsintervju, med en (jättesöt) kille.. så for vi hemåt.. Jessica var trött och ville sova så jag körde nästan hela vägen hem.. MEn det gick bra..

På tåget hem blev det en liiivad diskution med tågsnubben med.. som sa till mejj att planera mina resor lite bättre.. Och en vääääldigt trött maria ger sig inte..

Mee: -Men jag kan ju inte rå för att det e LÅST in till den jääävla biljettautomaten.
Han: -DU kanske borde planera dina resor bättre..
Mee: -Men hur ska jag kunna veta att det inte går att plocka ut biljetter.. Jag vägrar att betala extra, vad e detta för servicemind..??!
Han: - I framtiden så kanske du borde planera lite bättre då!! Skriv under här.!

Men jag fick rätt och det e det viktigaste.. Lina satt i telefonen och hörde allt.. haha jag vart inte så snäll men, säger en sak mucka aldrig med mejj när jag e trött.. Haha!!

Alla som känner mejj vet att jag inte planerar, jag gör det som faller mejj in.. haha!!

Detta var min dag.. =P Mycket bättre än marknadsföring.. haha!!

Kyss å slem


Kommentarer
Postat av: Heidi

Haha!! Det är rätt Maria!! MYcket rätt!! Man ska inte ge sig i sådana diskussioner!! Och du hade rätt. De får skylla sig själva!! Och du kan ju inte rå för att du är som du är. Du är ju ingen planerare ;)PUSS!!

2007-09-18 @ 17:20:07
URL: http://heidiiii.blogg.se
Postat av: Julia

Du är la go du =) Trysil är underbart, jag har varit där å åkt skidor, backarna är hur goa osm helst =)
stor kram

2007-09-18 @ 21:00:16
Postat av: Lina

Haha.. du är helskön babe!!=)

2007-09-19 @ 17:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0