Första snön i Borås

Inatt när jag gick hem från jobbet hade första snön fallit.

Det var sååå vackert!!

Men hade hoppats att få gå hem när det snöade.

Det e sååå vackert!!

Solen skinner och himlen är blå, kylan biter i kinden och livet e allt bra. =)






Min underbara vän Jullan skickade över denna låten tiill mej.. Hade nästan
glömt bort hur fin den är.!

/>

Tack Jullan! Du är en helt fantastisk människa. =)



Hihi detta kortet e lite skojj tycker jag.. :P Natta e inte alls med, Jullan lika underbart glad som alltid och jämte Jullan
sitter Cillas Kalle.. =P Sicket bröllop det vart. ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Gumman, du e ju bara för gooo asså!!!

Den här bilden hade ja dessutom inte ens sett, suprise!

Fan du bara MÅSTE flytta hit! De hade gjort STOR skillnad i mitt liv!!!

kramar i mängder

2008-11-21 @ 14:47:33
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0