Dålig bloggare.

Ahhhh ibland blir man ju bara galen på sig själv hur svårt ska det vara att blogga lite. Det e najs och blogga. hihi! Idag har det vart en helt okej dag. Lite lagom seg med lektion mellan 13-16 men gissa vem som var där klocka 9 och undrade vart alla hade tagit vägen. Hahha. inte konstigt att ingen var där, vi började ju inte förens typ om 4 timmar. så det var bara att ge sig ut i den bitande kylan och vandra hemåt igen.

Ikväll kanske det blir lite vattengympa. Måste komma igång med träningen snart igen. =) E alldeles för laaat. suck.

I fredags blev jag invigd föresten, invigningen bjöd på en overall, vit och fin. =) ett jyckel som jag trodde aldrig skulle ta slut p ga alla lambos. =S Kvällen avslutades med att bli dränkt i donk och en varm dusch. haha. en helt okej invigning, mitt nya ove-namn är Tiggr och jag är numera sexmästare. =P

haha.!

En pratstund med min älskade tvilling har jag hunnit med idag med. =) Hon e bara för underbar och vi tycker så mycket lika. hihi såååå najs. =)

Så i helgen blir det kanske hemfärd. hade vart skönt och få komma hem till de underbara. =) miljöombyte ska vara bra för själen har jag hört och det var ju ett tag sedan nu.

ska bli bättre på att blogga. =) jobbar på det!

over and out

Kommentarer
Postat av: Lina

good girl. Gumman jag e som en hök på din blogg! =)

2009-02-18 @ 17:51:12
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0