klantarsle!

Idag vart vi inne på ICA city, en mycket liten ica-affär ungefär som Brobyhallen i landsbro, alla som har vart där vet att det e inte lätt och gömma sig i en så liten affär när man gör pinsamma grejer som jag har gjort idag.

För idag har jag skämt ut mej och blivit idiotförklarad på samma sekund. Hahahaha, men det gav mej ett gott skratt i typ en timma efteråt.

Nu ska jag berätta om min lilla insident:

Allt började med att Malin var tvungen och handla efter faddermötet idag, jja men självklart följde jag och andreas med henne som de trogna vapendragarna som vi e. =P (parantes är att Andreas har lyckats lämna Malin 2 gånger denna veckan och har lite dåligt samvete för detta.)

Så självklart ICA here we come! =)

Väl inne på ICA fick jag hjälpa vår lilla trollunge "Trulsan" att lyfta ner matlagningsvinet från översta hyllan då hon e lite för kort för att nå upp till den. hihi*

I vårt sökande på jordärtskocka så tycks jag mej se ANDREAS mellan hyllorna, så jag lämnar Malin i sitt letande och går i andreas riktning, innan jag kollar säkert att det e han, så kollar jag i korgen och säger "faaan andreas, vad du har storhandlat"

LIIIIITE pinsamt när jag kollar upp och ser att det inte alls e Andreas som står där utan en annan kille med mössa som kollar på mej med en idiotförklaringsblick och bara vaaa??

Haha, fan jag trodde jag dog, stammade fram något som lät som en bra ursäkt och gick skrattande därifrån. Och som alla vet är det ju inte det lättaste och gömma sig för folk i en pytteliten ICA affär.

Så jag gav nog både han och mej en rolig historia och att berätta.

over and out.

Kommentarer
Postat av: julia

Haha du e la för go =) Kan verkligen se mig detta framför mig =)

kramen

2009-02-26 @ 09:43:05
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: storasyster

hahahahahahahahaha! det låter som min syster det! ;)

2009-02-27 @ 15:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0