Söndag kväll!

Ja nu var det söndag igen. Hahha. det känns som det alltid är söndag kväll. Igår var det melodifestivalen!
Sååå underbart när den drar igång då börjar våren på någotvis även om snön ligger här i Borås.
Fyyyy fan för snö. Jag vill ha vår nuu!! =)

I fredags var det en mycket rolig kväll, en fest som innehöll allt. Kryckrejs, fylla, väktare, dans och galenheter, på sina håll var det även wii-spel. =) En chiwawa i bröd fick avsluta kvällen, endast 50 kr i falla-fel-vagnen.

Melodifestivalen var den stora höjdpunkten igår. =) Alcazar var bäst och förtjänade definitivt en plats i finalen men den där Uggla. ja vissa likheter med denna figuren kan ju iaf jag se.



Ne nu var jag lite elak inge. Sorry.

Men trollet e ju sött. hihi!

Nehe nu e det lite mia och klara på tv. de e ju en klass för sig med. =P Heeelt underbara.!

over and out


Kommentarer
Postat av: julia

Tycker inte alls du e elak, du skriver ju bara sanningen ;)

Haha, ja Mia & Klara äger!!!!

kram

2009-02-08 @ 20:45:01
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Frida

Alcazar sööööööööööög, Scotts skulle gått till finalen istället ! over and out :P

2009-02-09 @ 00:52:43
Postat av: Lina

Frida.. hahah scotts?! Hahahahahaa... jag tror jag DÖR! ;)

2009-02-09 @ 13:49:44
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0