2009

2009....

detta ska bli ett toppenår.!

Det ska bli året då jag tar examen.
Flyttar till en plats där jag hör hemma. Då jag börjar
tjäna mina egna pengar och slipper leva på studielån.

År 2009, drömmarnas år. Ja för detta året ska jag göra vad jag
vill. Inte vad alla andra tycker att jag ska göra.

Jag ska följa mina egna drömmar. Bli en snällare människa och bli
den jag vill bli.

Berätta för människor hur mycket jag tycker om dem!

Ja som sagt 2009. Det ska bli ett toppenår.! =)



tack alla underbara som skålade in 2009 med mej! =) Jag känner på mej att detta kommer bli
ett toppenår.! Ett år som vi sent kommer glömma.


Kommentarer
Postat av: julia

Väldigt kloka ord tycker ja =)

kram på dig gullet!

2009-01-02 @ 22:10:36
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0