En underbar dag.!

Vaknade idag, pigg och utvilad. sååå underbart. Var längesedan jag kände mej så utvilad. Somnade tidigt igår. redan vid halv 11 hade jag släkt ner och slumrat ögonen för en god nattsömn. =)

Så idag när jag vaknade var det klarblå himmel och allt kändes mer än underbart. =) Så nu ska jag ta mitt pick och pack och vandra mot gymmet där jag tänkte spendera några timmar. =P

Sen blir det en promenad bort till netonnet. Kanske idag ska det ske. Vem vet. inte jag. Men kanske idag ska du bli min åh du vackra mobil. Tycker verkligen jag förtjänar en ny vacker mobil.

Ska ladda mp3 med Winnerbäck idag. För idag är en sådan dag som han måste vara med mej. Han som får mina läppar att vilja sjunga och mitt hjärta att bulta av lycka. Ja för idag är en underbar dag och det gäller att ta vara på den!


Kommentarer
Postat av: Lina

KÖP DEN! MITT RÅD SOM EN YTTEST BRA KONSUMENT!! KÖP DEN NU! PUUUSSS

2009-01-16 @ 18:02:30
URL: http://linaerikssson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0