Denna bittra människa

Vem är hon denna bittra människa? Vem är hon som tar över mitt liv, som klagar på allt och som förpestar min närvaro. Vem är hon som får människor att vilja kräkas på hennes beteende.

och den stora frågan.....
VARFÖR HAR HON FLYTTAT IN I MEJ?!




finns det ingen som kan plocka ur denna människa ur mej, göra mej till den glada underbara människa som jag vet att jag kan vara. Vill inte vara bitter, rädd och elak.

Ibland blir man bara så rädd när man ser den människa som man håller på att bli, men absolut inte vill vara.


Kommentarer
Postat av: julia

Ja ibland så blir man så förbannad över hur man känner och är. Men jag tror på nåt sätt att både du och jag måste tillåta oss själva vara lite förbannade över nåt eller lessen. Med tanke på att vi nästan alltid är glada och flummar runt så har man (jag) så svårt att acceptera om jag en dag inte skulle vara lika speedad...

Love you>!

2009-03-23 @ 08:45:53
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Heidi

Jag håller med Julia. Ibland måste glada människor oxå få vara ledsna. Vore onormalt att inte vara ledsen ibland. Men om du känner att du har blivit en bitter människa och inte vill vara den längre.. Ja du kan få hjälp av din familj och dina vänner... Men inget ta ifrån dej att det är du som tar steget bort från det bittra.. Det är bara du som kan. Gud vad klok jag blev här av att sitta här =) Kärlek <3

2009-03-23 @ 13:19:57
URL: http://heidiiii.blogg.se/
Postat av: julia

Tack gumman, du e ju bara för underbar.

Saknar dig!

2009-03-24 @ 16:56:32
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0