Faaan!

Jag som trodde allt var över och så kommer det som en iskallt spann med vatten över huvudet.. FAAAN!!

Jag hinner inte med detta, har tillräkligt med saker som ska in i huvudet, har man inte fått tillräkligt med skit just nu.. Men det ena slaget slår hådare än det andra.. Men jag förstår inte varför.. =/ Hur ska man kunna förstå när ondskan har tagit över mitt liv och just nu är allt nattsvart..

Hur kan det ena dagen vara så bra för att sedan nästa dag vända och helt plötsligt blir allt bara svart....

Men jag litar på dejj!! Du har alltid funnits där och ska alltid göra, det är en oskriven lag!!




Hur kan man le när det känns som hela världen rasar samman??

Kommentarer
Postat av: Lina

Finns här för dej dag som natt.. min tvillingsjäl

2007-10-19 @ 08:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0