Julgranshugg och julmys med de underbara!

Ja då närmar sig julen.. myyys älskar verkligen julen.! I fredags vart det mys i växjö hos
emma. Åhhhh vad najjs det var. har verkligen saknat de brudarna. Vi ses alldeles för sällan tyvärr.. =(

I lördag var jag och pappa och handlade. Massa fula sverige-flaggor och annat snyggt julpynt. =P
Jag och pappa är väldigt stolta över vårt snygga julpynt. haha!

visst e det fint med lilla slinga. =) och detta fina vinterland. bra jobbat mami. :P


Sen på kvällen var det hem till Tobbey på julbord. mums. =P

Thanks tobbey!

Och denna snygga rosett. =P

Henke Lina Mee



OCH
idag har jag vart ute och huggt gran. och ojjj ojjj ojjj vad bra jag var. =P


Posar med granen. =P


Visst e jag stark. =P

               


                                                Frida                                     Farbror Magnus                     Pappa




over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0